sobota, 10 marca 2012

Sam ze Słowem, Sam z Beat'em

Szukając szczęścia w zwykłych momentach
Nie masz czasu pomyśleć, nie widzisz chwil piękna
Nic, nie widzisz w tej o banały walce
Pędzisz, ale cały świat ucieka ci przez palce
A ja chcę stać by wiatr mi twarz smagał 
Przegapiania chwil nie ma w moich planach

   Ostatnio zacząłem więcej słuchać polskiego rapu i to chyba był powód dla, którego postanowiłem zacząć inaczej niż zwykle. Słuchałem wcześniej takich raperów czy ekip jak: Tede, PIH, Słoń, Warszawski Deszcz, Sobota. Ostatnio bardziej jaram się muzyką stworzoną przez Grammatik czy PARIAS (nie tylko dlatego, że i tu i tu jest Eldo bo jego kumple z ekip są równie przerąbani jak on). 

   Inspiracją do napisania tego postu był kawałek, właściwie to dwa kawałki Grammatik: Puste Pokoje i Nie Ma Czasu Pomyśleć. Otóż chodzi o to, że po powrocie z imprezy Underground Block Party vol.5 czy vol.6 na, której się dużo działo bo był fajny klimat i wraz z Elementem miałem walkę z Fresh Flavą i czułem takie pozytywne za przeproszeniem wkurwienie, ale nie będę się tu rozpisywał na ten temat bo, żeby wiedzieć co się działo trzeba tam być, widzieć, a przede wszystkim poczuć ten klimat, poza tym nie o tym chcę dziś pisać. Wracając do tematu po powrocie do domu koło 1:00, jak już się wykąpałem, wziąłem się za dość nietypową kolację. Inną niż zwykle ponieważ jadłem samotnie i nie w dużym pokoju tylko w naszej malutkiej, wąskiej kuchni przy stoliczku na taborecie słuchając właśnie tych dwóch nutek (nie chciałem nikogo obudzić). Kiedy siedziałem i zagłębiałem się w słowa i pogrążałem w chillout'owy beat rozkminiałem sens życia, przyszłość i to co tak naprawdę mogę nazwać szczęściem. To była bezcenna chwila gdzie mogłem również pogrążyć się w marzeniach i znaleźć ten czas by pomyśleć, samemu, kiedy bębny grają. Kolejny niezwykły moment dla mnie. Polecam to uczucie, dlatego proponuje wam również spróbować, zajebista sprawa ; ) Sam muszę częściej tak robić, bo prawda jest taka, że trzeba czasem posiedzieć samemu ze sobą...



Nie jestem sam, kiedy bębny grają 
Gdy moje rymy coś do powiedzenia mają 
Czasami muszą, choć się tak nie dzieje 
Widzisz, po to jest wiara, aby mieć nadzieję


Głupie Tło Napisów ! ;D:D:D 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz